Hotele Umbria

Moja ulubiona willa w Umbrii - Relais Parco Subasio

W maju zaplanowaliśmy wyjazd do Asyżu, jednego z najpiękniejszych miast w Umbrii. Tak, w tym samym miejscu, w którym w bazylice św. Franciszka znajdują się freski Giotto z XIII wieku. Polecam wszystkim, aby zobaczyli to piękno przynajmniej raz w życiu.

Umbria jest jednym z niewielu regionów Włoch, w których nie ma morza, ale to też jest urocze. Wzgórza, niesamowite krajobrazy, śpiew ptaków i oczywiście kuchnia!

Ponieważ tylko 200 kilometrów od Rzymu do Asyżu i nie byliśmy przywiązani do transportu publicznego - podróżowaliśmy własnym samochodem, postanowiono poszukać willi nie w samym Asyżu, ale w pobliżu i najlepiej jak najwyżej w górach - Dlatego ona i Umbria wspinają się wysoko.

Możesz z łatwością powtórzyć nasze doświadczenie związane z wynajmem samochodu za 25-40 euro / dzień na auto.italy4.me

Po kilku godzinach zwiedzania geolokalizacji i ofert w Bucking zdecydowałem się na Relais Parco Subasio.

Ceny, warunki, atmosfera

Willa przekupiła mnie swoją lokalizacją, właściwie najwyżej położoną opcją i obecnością basenu. Zdjęcie poniżej to nasza codzienna jazda do willi.

Każdego ranka budziliśmy się ze śpiewu setek ptaków, moja matka była zachwycona. Koszt 2-pokojowych apartamentów, które mogą pomieścić na przykład 2 pary, wynosi, w zależności od sezonu, tylko 80-100 euro / dzień. Gospodarz Christian ma opcje dla 5/6 osób. Zobacz wszystkie jego sugestie tutaj.

Pokoje są czyste i uporządkowane.

Otwierasz szklane drzwi i już jesteś na tarasie, ciesząc się pięknem, pijąc świeżo wyciśnięty sok pomarańczowy, słuchając śpiewu ptaków. Ważne jest, aby każdy apartament był wyposażony w kuchnię, więc z wyprzedzeniem pomyśl o śniadaniu. Po południu możesz zjeść posiłek w miastach, w których wybierzesz się na zwiedzanie: Asyż, Perugia, Orvieto, Spoleto.

Odpoczęli w willi drugi raz miesiąc później w czerwcu, a trzy dni później - postanowili świętować urodziny przyjaciela i pokazać mu tę urodę. Nie dotarliśmy do Perugii, która jest oddalona o 20 kilometrów, nawet przy drugiej próbie. Przybywasz do Umbrii na relaks, jedność z naturą, a my nie chcieliśmy gonić zabytków ze względu na kleszcza.

Po prostu opalaliśmy się przy basenie, pojechaliśmy na kilka godzin do Asyżu, a potem poszliśmy na obiad do jednej z najsmaczniejszych restauracji w moim życiu. Znalazłem moje miejsce dla harmonii w Umbrii, czego również życzę.

Ważne uwagi:

• Willa ma szybkie łącze internetowe, co jest raczej wyjątkiem dla Włoch;
  • Basen jest otwarty od czerwca do września;
  • Od listopada do marca willa jest zamknięta, ponieważ w tej chwili można do niej dotrzeć tylko na przygotowanym SUV-ie lub traktorze.

Obejrzyj wideo: #9 A day with John Scofield (Kwiecień 2024).

Popularne Wiadomości

Kategoria Hotele Umbria, Następny Artykuł

Wspaniałe mieszkanie kardynała wkurzyło tatę
Społeczeństwo

Podczas gdy papież pobudza duchowieństwo do skromniejszego życia, były Watykański Minister Spraw Zagranicznych zamienia dwa mieszkania na rezydencję o powierzchni 700 metrów kwadratowych. Były minister spraw zagranicznych Watykanu poważnie rozgniewał papieża Franciszka planami przeprowadzki do luksusowych apartamentów o łącznej powierzchni około 700 metrów kwadratowych.
Czytaj Więcej
Włoskie władze uznają marihuanę za lekki narkotyk
Społeczeństwo

Po długich debatach na temat tego, jakie rodzaje narkotyków, lekkich lub ciężkich, należy przypisać marihuanie, włoskie władze ostatecznie zdecydowały. Wczoraj wydano dekret o uchyleniu tak zwanej ustawy Fini-Giovanardi, która klasyfikowała marihuanę jako substancje takie jak heroina, kokaina i amfetamina, które są zasadniczo twardymi narkotykami.